نفس من نازنین زهرانفس من نازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 30 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

نفس مامان بابا نازنین زهراجون

اندر احوالات هجده ماهگی

1396/3/4 15:51
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشکلم. بازم به قولی که داده بودم بهت وفادار نبودم واز اخرین باری که اومدم وبت سه ماه گذشت.
امان از دست این مامان تنبل .باور کن چندین بار اراده کردم که بیام وبرات بنویسم ولی بازم حوصلم نمیشد و تنبلی میکردم. ماشاالله تو هم که اینقدر شیطون و کنجکاو شدی که دیگه اصلا واسم وقت خالی نمیمونه. حرف زدنت بهتر شده و خیلی از کلمات به فرهنگ لغتت اضافه شده خیلی از اشیا روهم با اشاره درخواست میکنی.
متاسفانه غذا خوردنت افتضاح شده و به جز شیر خودم چیز دیگه ای رو نمیخوری.وزنتم احساس میکنم کمتر شده. البته یه ماه پیش که واکسن هجده ماهگی داشتی خانوم بهداشت از روند رشدت راضی بود ولی خوب نسبت به خیلی از بچه ها لاغرتر دیده میشی. خدارو شکر واکسن هجده ماهگیتم زدی و دیگه انشاالله تا شش سالگی واکسن نداری. بد ترین واکسنتم همین هجده ماهگیت بود. ۲۴ساعت که کلا تب داشتی یه روز کامل هم پاتو اصلا تکون نمیدادی. و مدام غر میزدی که بیا پیشم بشین و تکون نخور.

اینم از عکس هجده ماهگیت و کیک مامانپزعینکعینکخوشمزه

خوشمزه


تو این مدت سه تا دندون جدید در اوردی و الان صاحب نه تا مرواریدی .ناگفته نمونه واسه هرکدومش خیلی اذیت میشی تب اسهال و استفراغ و بد غذایی شدید.سه شنبه هفته پیش رفته بودیم شمال همراه پسر عمه بابا و نی نیشون که چند ماه از تو بزرگتره. تازه پریشب برگشتیم .خدارو شکر سفر خوبی بود. فقط دو سه روز اول به تو خیلی سخت گذشت اخه مریض شده بودی و مدام استفراغ میکردی.

اینم عکسای شمالمون

 

اینم ویلایی که چند شب اونجا بودیم

 

اینم امیر کوچولو بچه پسرعمه بابا

اینجا هم اسمتو روی ماسه ها نوشته بودم و تو در تلاش بودی که پاکش کنیخنده

اینم عکس من و بابایی

پشه هایی که تو رو به این روز در اورده بودند.صورتت بدجور ریخته بود بیرون .

خداروشکر سفر خوبی بود.قلب

 

پسندها (1)

نظرات (5)

محجوب بانو
8 خرداد 96 1:27
سلام عزیز دلمممممممم انشالله همیشه به سفر چقد نازی مامان خانووممممممم تنبللللللل انقدر منتظرت بودم آپ کنیییییییی ماشالله نازنین زهرا چه بزرگ و خانوم شده الهی پرپر بشن اون پشه ها ببین چه کردن با صورتش انشالله همیشه به خوشی عزیزم التماس دعا
مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام محجوب جان. قربونت بشم چشات ناز میبینه عزیزم.. اره والاااا میبینی چه کردن با صورت بچه بی وجداناااا
❤فاطمه جون❤
10 تیر 96 10:29
سلام دوستم بدو بیا پست گذاشتم خوشحال میشم بیای
مامان نازنین زهرا
پاسخ
اومدم عزیزم
❤فاطمه جون❤
12 تیر 96 20:07
چه نی نی نازییییی خدا نگهش داره
مامان صدرا
22 تیر 96 15:57
سلام عزیزم انشالله همیشه ب گردش وتفریح
مامان صدرا
22 تیر 96 16:00
الهی بمیرم چه پشه های بی وجدانی ببین صورت قشنگ دخملی رو چیکار کردن خانومی حتما تابستونا از پماد ضد گزیدگی پشه استفاده کنین چون پوست دخملی حساسه