نفس من نازنین زهرانفس من نازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 30 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

نفس مامان بابا نازنین زهراجون

رویش اولین مروارید 95/8/22

1395/8/23 0:20
467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتاسلام

من اومدم با دندونام

میخوام نشونتون بدم

صاحب مروارید شدم

یواش یواش وبیصدا

شدم جزو کباب خورا

سلام دختر نازنینم امروز ظهر داشتم باهات بازی میکردم که متوجه یه مروارید کوچولو توی دهنت شدم..درسته شما خانوم خانوما بلاخره صاحب اولین دندونت شدی .اینقدر خوشحال شدم که سریع به بابایی خبر دادم. دندون پایینی سمت چپ.اگه بتونم یه عکس از دندونت میذارم واست.مبارکت باشه عشقم.قلب

الانم بانت گوشی وصل شدم و زیاد نمیتونم بنویسم سریه فرصت میام و عکسای جدیدتو میذارم.ماچماچماچ

بای بای بایبای بای

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)