نفس من نازنین زهرانفس من نازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 30 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

نفس مامان بابا نازنین زهراجون

هدیه های تولدیکسالگی

1395/9/27 17:45
741 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترقشنگم.چطوری؟خوبی؟خیلی وقته که نیومدم وبرات بنویسم همشو بذار پای تنبلیم.

این روزا هرچی زمان میگذره وبزرگتر میشی دوست داشتنی ترمیشی.بوسبوسبوس

تواین مدت کارای خیلی زیادی یادگرفتی که سریه فرصت مناسب میام وهمشو برات مینویسم.

راستی مروارید دومت هم جندروز پیش جوونه زد.مبارکت باشه عزیزم.

شرمنده امسال به خاطراینکه تولدت توی صفرافتاده بود نتونستیم واست یه جشن مفصل بگیریم.یه شب بابایی اومدخونه ومن و شماهم بادخترخاله من مبینا توخونه بودیک که دیدیم یه کیک دسته بابایی هست که به مناسبت تولد شماخریده بود.منم زنگ زدم به مامان و بابام و عمه خدیجه و خالم که اوناهم اومدن ویه جشن خیلی کوچولو گرفتیم.اینم عکسش

 

اینم کیک تولدت:

 

مامان جان وباباجان هم زحمت کشیده بودند و500تومن به من ,500تومن به تو, و 500 تومن به بابایی هدیه دادند.

 

 

کادوی خاله فاطمه هم 50 تومن بود.

خاله مهدیه هم یه شلوار لی خوشکل از قبل واسه تولدت  خریده بود و بهت هدیه داد.

 

کادوی خاله من هم یه بلوز بافت ویه شلوار مخمل بود.

 

دست همگیشون درد نکنه.

                                  ایشاالله تو تولدای  بعدیت جبران میکنیم.محبتمحبتمحبت

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی شاهین
22 دی 95 23:22
تولد دختر نازمون مبارک باشه ممنون به وبلاگ ما سر زدین ...دوربین نیکون دی 90 بله حرفه ای هست با لنز 18_105
مامان نازنین زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم.
محجوب بانو
23 دی 95 14:36
سلام عزیزم تولد, گل دختری مبارک باشه انشالله 120ساله بشه
مامان نازنین زهرا
پاسخ
ممنون خواهرجون.ایشاالله.