نفس من نازنین زهرانفس من نازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان بابا نازنین زهراجون

دختر یعنی...

1395/1/29 12:51
629 بازدید
اشتراک گذاری

دختر یعنی لبخند در هجوم گریه ها

 

آرامش وقت بی قراری های مداوم

 

عاشقانه ای هنگام غروب;وسط میدان جنگ

 

دختر یعنی تفسیر جمله"دوستت دارم"

 

یعنی خدا زیباست

 

عجب نقاشی خوبی دارم

 

دختر یعنی دختر,مادر,معصومیت تا بی نهایت...

 

 

عزیزترین من

 

دنیای من

 

جانم ارزانی تو

 

 

                                                                                                                                

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

محجوب بانو
30 فروردین 95 18:24
چه مامان باسلیقه ای
مامان نازنین زهرا
پاسخ
قربونت عزیزجون. لطف داری
محجوب بانو
6 اردیبهشت 95 15:22
سلام عزیزم چطوریا ای؟؟؟ دخملی چطوریاست؟؟ راستی میگم نازنین زهرا الان میتونه به تنهایی بشینه یه چیز دیگه بهش غذا هم میدی
مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام عزیزم. نه نمیتونه بشینه تازه هنوز کامل نمیتونه بخیزه.فکرکنم به خاطر ریزه میزه بودنشه. آخه دخملی وقتی به دنیا اومد وزنش خیلی کم بود.20گرم داشت به دوکیلو. 1980گرم بود.یه ماه هم که زودتر به دنیا اومده بود. آره یه دوهفته ای میشه بهش سرلاک و فرنی میدم.
مامان لیدا
7 اردیبهشت 95 1:51
چه دختر بانمکی خدا حفظش کنه
مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام لیداجان. قربونت بشم.ممنون.آدریناجونی خوبه؟من شمارو لینک میکنم.
محجوب بانو
12 اردیبهشت 95 9:59
به به 6ماهه شدن گل دخملی مبارک باشهانشالله 600ساله بشه
مامان نازنین زهرا
پاسخ
قربونت عزیزم. ایشاالله شش ماهه شدن فاطمه زهراسادات.