نفس من نازنین زهرانفس من نازنین زهرا، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 30 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان بابا نازنین زهراجون

نیم سالگیت مبارک.

1395/2/12 16:53
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. عزیز من خوبی؟

ماهگیت مبارک.

امروز شما خانومی شش ماهه شدی گلم.

شش ماه از زمینی شدن تو میگذره و شماروز به روز خانومتر و بزرگتر میشی ومارو بیشتر عاشق خودت میکنی.

اومدم از کارهای این مدتت بگم که دیگه کاملا آدمای اطرافتو میشناسی و دیگه کمتر غریبی میکنی.البته گاهی اوقات وقتی بعضیا نازت میکنن از خودت واکنش نشون میدی ومیزنی زیر گریه.

نمونشم چند شب پیش رفته بودیم خونه عمه خدیجه وتا شوهر عمه نازت کرد زدی زیر گریه که نگو و نپرس .niniweblog.com

تازگیا صداهای عجیب غریب در میاری پریروز هم خیلی اتفاقی گفتی مامااااااا  و من هاج و واج مونده بودم از اینکه منوصدازده بودی.

کلا عاشق اینی که یه نفرپیداشه وباهات بحرفه وتوهم بازبون خودت جوابشو بدی.

دیگه اینکه میتونی باکمک بالش وپشتی بشینی.niniweblog.com

حواست خیلی جمعترشده وازهرقسمت خونه صدایی چیزی دربیاد سریع نگاهتو میبری همون سمت ودنبال عامل صدامیگردی.

میتونی لگوهاتو دستت بگیری و بازی کردن باهاشونو خیلی دوست داری.niniweblog.com

از پیاهمای بازرگانی که واسه بچه هاست خیلی لذت میبری و لبخند میزنی با دیدنشون.niniweblog.com

ودیگه اینکه میتونی تو روروئکت بشینی و دکمه های موزیکشو فشار بدی.

اینم چندتا از عکسای این ماهت:

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

اینجا در حال آوازخوندن بودی!

 

niniweblog.com

niniweblog.com

تو دیگه کی هستی؟!!!!!!

niniweblog.com

فدای نشستنت بشم من

 

niniweblog.com

اینجا خودت واسه چند ثانیه تونستی بایستی

 

niniweblog.com

 

این عکس پایینی رو ببین .داشتم بهت فرنی میدادم که وسط غذاخوردن خوابت برد و همینطوری وسط خوابت باچشمای بسته دهنتو باز میکردی و فرنی نوش جون میکردی.

 

niniweblog.com

یه روز که داشتیم میرفتیم پیاده روی البته بهتر بگم واسه شما کالسکه روی!!

 

niniweblog.com

niniweblog.com

لباشو ببین:

 

niniweblog.com

 

09400000

پسندها (2)

نظرات (2)

خورشید مامانی لیلیا
12 اردیبهشت 95 21:13
ایوول چ وبلاگ خوووشجلیه! نی نی نازی هم داری مامانی
مامان نازنین زهرا
پاسخ
چشات خوشجل میبینه عسیسم.
maman
25 اردیبهشت 95 18:40
سلام ممنون از حضورتون خیلی خوشحال شدم شما هم ماشالله نی نی نانازی دارین از طرف من ببوسیدش به ما سر بزنید منتظرم
مامان نازنین زهرا
پاسخ
سلام خانومی ممنون عزیز لطف داری. چشم حتما